Om de berichten een beetje consistent te houden vermelden we de clubkampioen van elk jaar. Vorig jaar is de moderator dat vergeten. Dat
komt nu goed.
Voor de tweede maal op rij is Sean Willemse clubkampioen.
Het was daarbij een leuk seizoen waar een ieder mooie partijen hebben gespeeld. Ook waren er meer bitterballen dan gewoonlijk.
Komende maandag is er na lange afwezigheid weer een asperge toernooi. De voorbereidingen zijn in volle gang!
